Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy samodzielnego referenta ds. administracji
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 09.02.2012
Dyrektor Publicznego nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
samodzielnego referenta ds. administracji
wymiar czasu pracy: pełny etat
1.Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie ekonomiczne
-
staż pracy minimum 3 lata, w tym doświadczenie na podobnym stanowisku 1 rok.
-
znajomość przepisów kadrowo- płacowych w samorządowych jednostkach organizacyjnych
-
obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
2.Wymagania dodatkowe:
-
biegła znajomość obsługi komputera
-
znajomość obsługi urządzeń biurowych
-
znajomość przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela oraz Ustawy o Systemie Oświaty
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie kadr
-
obsługa finansowa
-
dokumentacja kancelaryjna
4.Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys – curriculum vitae,
-
oryginał kwestionariusza osobowego,
-
kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
-
oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
-
oświadczenie kandydata, zę w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności , lub związanymi z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość, lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy .
5.Dodatkowa informacja dla składających oferty pracy:
Przedszkole jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. Zmianami) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz. 1458).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście, lub doręczone listownie w terminie do dnia 24.02.2012r. do godz. 15.00 pod adresem:
Przedszkole Publiczne nr 2
z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku
ul. Korczaka 10
46-040 Ozimek
w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent”
Aplikacje, które wpłyną do PP nr 2 po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w PP nr 2 w dniu. 27.02.2012 o godz. 8.00
Z regulaminem naboru można się zapoznać w sekretariacie Przedszkola Publicznego nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń w PP nr 2 w terminie do dnia 05.03.2012
Dyrektor
Przedszkola Publicznego nr 2
z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku
mgr Danuta Ciszewska
Ogłoszenie o naborze na stanowisko pomoc nauczyciela
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO OBSŁUGI - POMOC NAUCZYCIELA
Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku
ogłasza nabór na stanowisko obsługi – pomoc nauczyciela
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku, ul. Korczaka 10.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony – na rok szkolny 2022/2023
- Czas pracy – 30 godz. tygodniowo.
- Rozpoczęcie pracy - 01.09.2022r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie min. zawodowe
- Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Wymagania dodatkowe:
- Wysoka kultura osobista.
- Rzetelność i dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi.
Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczyciela oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia, a mianowicie:
- pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,
- spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,
- uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,
- utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,
- dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,
- dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz zabezpieczenie mienia przedszkola,
- inne zlecone przez dyrektora.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania związanego z rekrutacją o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2016 r. poz. 922 )”
Oferty należy składać w terminie: do dnia 29.07.2022 r.
Oferty należy przesłać na adres: info@pp2.ozimek.pl, lub dostarczyć osobiście do sekretariatu przedszkola.