OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO KUCHARZ
Nazwa i adres jednostki: Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
ul. Korczaka 10
46-040 Ozimek
Stanowiska pracy: kucharz
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe i odpowiednie wyszkolenie w zawodzie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- doświadczenie na stanowisku kucharki/kucharza,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- mile widziane doświadczenie w jednostkach oświatowych,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość zasad zdrowego żywienia,
- znajomość przepisów HACCP i GHP,
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność gotowania i przyrządzania posiłków wg jadłospisu: standardowego, bezglutenowego, zgodnego z zasadami zdrowego żywienia,
- umiejętność obsługi nowoczesnych urządzeń AGD,
- pożądane cechy kandydata: sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, właściwa postawa etyczna,
- uczestniczenie w planowaniu jadłospisów,
- przestrzeganie zasad technologii i estetyki przygotowywanych posiłków oraz przepisów bhp, ppoż., higieniczno-sanitarnych;
- mycie naczyń i sprzętu kuchennego zgodnie z obowiązującą instrukcją,
- utrzymanie w stanie używalności powierzonego sprzętu kuchennego i ubrań ochronnych,
- dbanie o czystości pomieszczeń kuchennych, utrzymywanie bieżącej czystości urządzeń gastronomicznych i całego bloku żywieniowego,
- przygotowywanie i przechowywanie próbek pokarmowych zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarne,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność za realizację zadań.
Warunki pracy
- wymiar czasu pracy: 1 etat,
- zatrudnienie: możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony,
- termin rozpoczęcia pracy: 04.01 2021 r.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- (CV) - koniecznie numer telefonu do kontaktu ,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - Załącznik nr 1 do ogłoszenia
- kserokopie świadectw pracy, posiadanych zaświadczeń o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych,
- kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności,
- kserokopia aktualnej książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych lub zaświadczenia lekarskiego do celów sanitarno - epidemiologicznych i kserokopie zaświadczenia lekarskiego o zdolności do pracy na w/w stanowisku.
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Dokumenty przekładane w formie kopii winny być potwierdzone przez kandydata klauzulą ,, za zgodność z oryginałem ''.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Inne informacje
- Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2020 r. w godzinach od 7:30 do 15:30 w siedzibie Przedszkola Publicznego nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku, w sekretariacie a także można przesłać na adres (decyduje data nadania w urzędzie pocztowym): Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Korczaka 10, 46-040 Ozimek
- Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Kucharza.
- O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci będą poinformowani
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 77 4651047
Ozimek, dnia 19.10.2020 r.
Ochrona Danych Osobowy w Przedszkolu Publicznym nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku
Zgodnie z art. 2 i art. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
- administratorem danych jest: Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 2 w Ozimku,
Tel.77 4651047,e-mail: info@pp2.ozimek.pl
- dane osobowe przetwarzamy w celu organizacji pracy placówki i zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków na podstawie art. 1 pkt 14 i art. 102 ustawy Prawo oświatowe, gdyż jest to naszym zadaniem realizowanym w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
- przysługują Państwu prawa: żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, które w stosownych przypadkach przepisy mogą ograniczyć, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdyby przetwarzanie danych naruszało wymienione prawa lub inne przepisy RODO;
- ponadto przysługuje Państwu prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania, jeśli znajdują się Państwo w szczególnej sytuacji, którą ocenia administrator danych;
- w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji powyższych praw mogą Państwo kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych przez pocztę e-mail:iod@ugim.ozimek.pl, tel. 77 4622837
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową8.zawarcia umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło
Ogłoszenie o naborze na stanowisko pomoc nauczyciela
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO OBSŁUGI - POMOC NAUCZYCIELA
Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku
ogłasza nabór na stanowisko obsługi – pomoc nauczyciela
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku, ul. Korczaka 10.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony – na rok szkolny 2022/2023
- Czas pracy – 30 godz. tygodniowo.
- Rozpoczęcie pracy - 01.09.2022r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie min. zawodowe
- Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
Wymagania dodatkowe:
- Wysoka kultura osobista.
- Rzetelność i dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi.
Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczyciela oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia, a mianowicie:
- pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,
- spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,
- uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,
- utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,
- dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,
- dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz zabezpieczenie mienia przedszkola,
- inne zlecone przez dyrektora.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania związanego z rekrutacją o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2016 r. poz. 922 )”
Oferty należy składać w terminie: do dnia 29.07.2022 r.
Oferty należy przesłać na adres: info@pp2.ozimek.pl, lub dostarczyć osobiście do sekretariatu przedszkola.